Jeśli prowadzisz punkt gastronomiczny i zapadła decyzja o sprzedaży dań na wynos, już na samym początku tej drogi należy pomyśleć o przygotowaniu odpowiednich opakowań do transportu.
Personalizowane opakowania do dań na wynos, to nie tylko zwykła torba czy pojemnik. Co prawda, ich podstawową funkcją jest bezpieczne i higieniczne dostarczenie posiłku do klienta, jednak jest to jeden z lepszych – darmowych kanałów marketingowych. Fakt, na samym początku musimy zainwestować w nadruki, natomiast nie są to wysokie koszty, a nowych klientów może przyciągnąć właśnie nasza indywidualna grafika.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaka jest jedna z przyczyn sukcesu firmy Zalando? To marka, która kładzie szczególny nacisk na swój branding, buduje markę opartą na komunikacji i budowaniu zaufania w relacji z klientem. Również z tych powodów, przykłada dużą wagę do opakowań, a logo firmy jest łatwo widoczne na każdym z nich. Można nie znać profilu firmy, jednak to proste logo, z pewnością widział już każdy. To właśnie ten aspekt, w szczególności warto wziąć pod uwagę, decydując się na sprzedaż na wynos, a ponieważ jesteśmy wzrokowcami, istnieje duże prawdopodobieństwo, że pomimo iż restauracja nie będzie reklamowana w telewizji – i tak zostanie zauważona. https://lampy-temar.pl
Opakowania i pojemniki na wynos – czy warto w nie zainwestować?
Ci, którzy prowadzą swój biznes, z pewnością niejednokrotnie zastanawiali się, czy inwestycja w personalizowane opakowania i pojemniki do dań na wynos się zwróci. Spokojnie, z pewnością tak będzie, ponieważ jak pisaliśmy wyżej – opakowania na wynos to nie tylko zwykła torba czy pojemnik. Do ich najważniejszych zalet należą:
- Chronią posiłek przed wydostaniem się na zewnątrz,
- Personalizowane opakowania zostawiają ślad w pamięci klienta w postaci logo lub nazwy firmy,
- Są wartością dodaną, ponieważ budują relacje z klientem np. poprzez użycie ekologicznych opakowań, które dla klienta są ważnym elementem całego zakupu,
- Indywidualne opakowania to sposób na wyrażenie tożsamości marki.
Jeśli na początku wydawało Ci się, że indywidualne pojemniki i opakowania na wynos nie mają żadnego znaczenia, teraz już wiesz, że jest to ważny element strategii marketingowej. To darmowa wizytówka, która może przynieść spore korzyści dla prowadzonego punktu gastronomicznego w postaci nowych klientów. Stawiając na opakowania z nadrukiem indywidualnym, dajemy szansę na rozpoznawalność naszej restauracji lub firmy cateringowej, utożsamianie się z nią oraz wzbudzanie pozytywnych odczuć np. pyszne jedzenie w ekologicznych opakowaniach – to budzi zaufanie. A jeśli szukasz odpowiednich pojemników do dań na wynos lub interesują Cię indywidualne nadruki – sprawdź ofertę firmy Metro-Plast, czołowego producenta ekologicznych oraz biodegradowalnych tacek i opakowań do zgrzewu.